blog image

O δεκαλογος του Μουρινιο

Πέρα από την πειθαρχεία, αγωνιστική και εξωαγωνιστική, ο Ζοσέ Μουρίνιο θεωρεί πως η σωστή διατροφή και η ξεκούραση των ποδοσφαιριστών είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες και επηρεάζουν την αγωνιστική τους απόδοση. Την εποχή που ήταν στη Ρεάλ Μαδρίτης, είχε δώσει έναν δεκάλογο καλής ζωής στους παίκτες του, με την απαίτηση να τον τηρούν όπως τις δέκα εντολές.

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΡΙΝΙΟ
1. Πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο καθημερινό ωράριο για το πότε θα κοιμηθούν και θα ξυπνήσουν οι παίκτες.

2. Οι παίκτες πρέπει να κοιμούνται καθημερινά τουλάχιστον 8 ώρες και οπωσδήποτε όχι περισσότερες από 10.

3. Οι παίκτες πρέπει να τρώνε το δείπνο τους δυο ώρες πριν πέσουν για ύπνο.

4. Το δείπνο δεν πρέπει να είναι πλούσιο αλλά λιτό.

5. Απαγορεύονται ο καφές, το αλκοόλ, τα αναψυκτικά τύπου Κόλα, τα λίπη, τα φαγητά με μπαχαρικά, τα γλυκά και οι ζωικές πρωτεΐνες.

6. Τροφές ωφέλιμες για τον ύπνο, είναι αυτές που περιέχουν ασβέστιο (γάλα, σαρδέλες) και μαγνήσιο (λαχανικά, ξηροί καρποί).

7. Οι παίκτες πρέπει να ξαπλώνουν χωρίς να πεινούν ή να διψούν, έτσι ώστε να μην διακόπτεται ο ύπνος τους.

8. Όταν ξαπλώνουν οι παίκτες, πρέπει να είναι ήρεμοι και να μην αποσπούν τον εαυτό τους ακούγοντας ραδιόφωνο ή βλέποντας τηλεόραση.

9. Η σιέστα πριν από τα παιχνίδια είναι υποχρεωτική.

10. Η σιέστα δεν πρέπει να διαρκεί περισσότερο από 30 λεπτά. Επιπλέον χρόνος μπορεί να προκαλέσει υπερένταση ή αποπροσανατολισμό.

Πηγή: sport24.gr

Leave a comment